tiistai 3. kesäkuuta 2014

about me











Kerron nyt hieman itsestäni, kun en ensimmäisessä postauksessa hirveästi vielä kertonut. Lopetin siis just peruskoulun ja täytän heinäkuussa 16 vuotta (jeeee!). Kaikki mun harrastukset on vähän kiikunkaakun, että voiko niitä laskea harrastuksiksi, mutta lasken ne kuitenkin, koska muuten ei ois paljoo kerrottavaa! Eli harrastan valokuvaamista, lukemista ja sit myös tykkään laittaa kynsiä (itelleni ja myös kavereille). 

Mun luonteesta voisin kertoo sen verran, että oon tosi rempseä sekopää ja sosiaalinen, enkä osaa esittää/olla muunlainen kuin itse oikeesti oon. Oon myös tosi rehellinen ja suorasanainen, enkä helposti ota nokkiini jostain ryttyilyistä, vaan vastaan samalla mitalla (tähän on ehkä tultu, koska itseään on pakko puolustaa verbaalisesti kun on n. 154cm pitkä :D). Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja muhun on helppo tutustua, koska oon tosi suvaitsevainen. Oon myös hajamielinen ja joskus vähän laiska, mikä on huono juttu!

Mulla on äitin ja isän lisäksi yks sisko, joka on 1,5 vuotta mua vanhempi. Me ollaan tosi läheisiä ja vietetäänki paljon aikaa yhessä! Oon tosi innoissani kun ensi syksynä meen opiskelemaan samalle paikkakunnalle, niin nähään vielä useammin! :) Ystävät ja perhe on tosi tärkeessä osassa mun elämää, enkä selviäis mitenkään ilman niitä! 



2 kommenttia:

  1. rupes kiinnostamaan, että mitä meet opiskelemaan syksyllä? lukio vai amis? :) upeita kuvia muuten tossa ylemmässä postauksessa :))

    http://www.by-mmaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! meen opiskelemaan hotelli-, ravintola-, ja catering-alaa :)

      Poista