torstai 26. kesäkuuta 2014

new clothes





Moi taas! Pahoittelut ettei postauksia oo oikeen tullut, mutta mä oon koko ajan ollu niin menossa, etten oo kerenny oikeesti ajattelemaankaan! 

Mulla oli kesätyöt 16.6-19.6, kun olin ohjaajana lasten/nuorten leirillä, enkä siellä oikein kerennyt kuvailla, mutta voin kertoa, että hauskaa oli! Parempaa ohjaajaporukkaa ei olis voinu toivoa. Kaikki pelas tosi hyvin yhteen ja muutenkin toi vajaa viikko meni tosi hyvin. Ihan ikävä sinne! ♥

Kun palasin kotiin silloin torstaina, menin samana päivänä Merjan luo ja sinne tuli muitakin meijän kavereita. Istuttiin iltaa, juteltiin ja pompittiin trampassa, wuhuu! Minä ja Jessica jäätiin yöksi Merjalle ja muut neljä lähti sit jossain vaiheessa (yöllä). Se ilta oli kyl ihan mahtava, ja suunnitteilla ois lisää tämmösiä! :) Perjantain juhannusillan vietin yksin kotona, katoin TV:tä, datasin, herkuttelin ja muuten vaan rentouduin! Oli muuten mukavaa! 

Lauantaina meillä kävi meidän serkku etelästä ja Malla (siskoni, in case you don't remember) poikaystävänsä kans. Sit ku ne serkut lähti, mä lähin Mallan ja sen poikaystävän kans niille ja olin siellä kolme yötä. Kävin vähän shoppailemassa ja ylempää näkyykin ostokset.

Tykkään mun löydöistä tosi paljon, ja varsinkin noista sinisistä farkuista, kun ne on vähän erilaiset. Harkitsin tosi pitkään ton peplum-paidan ostamista, ku en tienny et onko se oikeen mun tyylinen, mut tykkään silti siitä tosi paljon :) 

Mutta eiköhän tässä ollu jo tarpeeksi höpötystä korvaamaan mun epäaktiivisuus täällä blogin puolella! Kommentoikaa mitä mieltä ootte noista vaatteista, jos haluutte ja silleen!

Hyvää kesänjatkoa kaikille! :)

Ps. Kerronta voi olla jossain vaiheessa vähän kömpelöä, kun en oo varma kenen nimiä saa mainita täällä ja kenen ei, joten pahoittelut!

3 kommenttia:

  1. aivan ihania kuvia ! ja vaatteet on kans upeita :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! minäkin tykkään noista vaatteista, koska ne poikkeaa aavistuksen mun tyylistä niin ne tuo semmosta uutta jännää siihen tyyliin :D

      Poista